FF

 
Sitter hemma helt själv. Det är lixom FF. Tog en sovmorgon till 09.30. På min promenad kläderna och ut och promenera. Kläderna jag satte på mig idag är bland mina förstra träningskläder jag köpte när jag började träna för några år sen. Jag tittar mig i spegeln och det ser ut som om jag satt på mig någon annas kläder som jag drunknar i (?) Helt sjuk att man typ inte ser det förens man sätter på sig gamla träningskläder att inget sitter snyggt. Träningslinnet jag har på mig hänger ink. SportBHn. Det satt lixom AS tajs för 3 månader sen!! SICK MEN JAG ÄR GLAD :D 
 
 
 
Promenaden gick super. Sån sjuk mjölksyra i mina benhinnor. Jag är inte alls förvånad att jag fick det. Så får väl se till att  jag inte går imorgon elle iaf inte så långt eftersom att jag drog till med 5 km innan frullen idag. 
Kom hem och det vart så klart en stor kopp med kaffe och två mackor och en tallrik kvarg. Jag var hugrig idag. 
 
Sen har jag lekt hemma fru ♥ Tvättat kläder, strykt tvätt, klippt gräsmattan och diskat och fixat. Massa kärring poäng till mig!! 
 

Nu väntar jag bara på att maten i magen ska lägga sig fint i tarmarna så jag kan gå och träna! Idag blir det axlar!