Så mycket gjort!

 
Denna lördag har kännts som en evighet. Så himla skönt. 
 
Morgonen började med sovmorgon till 08.30. Gick ut på promenad direkt och äntligen har jag blivit av med min håll. Både i mage och axel. Så skönt! 
 
 
 
Sen drog jag en talrik kvarg och lyxade även till det men en riskaka med mandelsmör, Lördags lyx. 
 
Sen drog jag till lägenheten för att ta hem allt det sista. Så har hållt på hela dagen. Jag hade mest saker i lägenheten så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra av allt men jag har slängt ganska mkt och sen rensat det mesta och änligen fått ordning på mitt rum så gott som. Ska dra till IKEA imorgon och köpa mig en hylla och sen blir det en ny matta från MIO. 
 
Helt totalt slut i kroppen drog jag även till stallet för att mocka och göra höpåsar. Tror jag var där i 1,5 timma och slet som ett djur i hettan. 
 
Och nu är jag typ äntligen klar med alla kartonger hit och dit och fått mig en skön dusch. 
Nu väntas middagen, räkor och massa gott!