Vaknat på fel sida???

Ursh vad denna dag har vart hemsk!!!!

Vaknade jätte trött i morse... Insåg när jag kom till bussen att mitt busskort gått ut så det var bara för mig att springa till tåget.
Väl där inser jag att jag är typer varm och har ingen tidning som jag alltid har alla andra mornar..

Kom väl till jobbet och är helt slut. Öppnar salongen, sätter på tvätt maskin doppar golvet och fixar lite innan min färg kund kom. Satte i färg och sen fönade och sen gick hon. Jag käkade lunch .. Lunchen var väldigt torr och föll mig inte alls i smak!

Sen vidare för att springa och köpa kaffe mjölk!
Sen in och dricka te och sen ut igen för att försöka hitta en födelsedags present :) inte lätt när man är fattig....

Sen började jag mitt städande igen :) torkade av alla produkter och alla produkt hyllor samt spegelhyllorna och alla stolar.
Helt slut med tanke på hur dåligt jag sov under natten...

Sen kom min kund igen och satte i färg och fixade och donade. Sen då väl kom jag på att jag får nog lägga på ett kål om jag ska hinna köpa tillägg på mitt busskort! Kommer till pressbyrån och det är 6 min kvar tills tåget går och man får ju såklart stå och vänta för länge så man får kuta till tåget i sista sekund.. När sen sen väl kommer till kontrollen vid kortet börjar hela maskinfan skrika och a vad för man? Man skäms...

Haha nejdå men tillslut kom jag igenom och jag fick trycka mig igenom dörrarna tack vara en kärring som puttade in mig :)

Så när jag kom hem ville jag bara typ skrika ??