En bra dag helt enkelt :)

 
 
Sitter och kollar tv. Har precis bytt lite ord med min fina vän på Gotland. 
Jag och älsklingen lagade tidig middag för att jag skulle hinna smälta maten till gymmet. Så det blir gymmet runt 8a tiden. Ben som gäller idag!! Har inte kört ben på jätte länge. Så det ska bli skönt och ta an dem..
 
Imorse när jag vaknade var det krig i min mage. Ursh för smärta!! 
 
Fick börja leta efter mitt busskort ink bankkort och legg som har vart borta sen lunchtid igår.. 
 
Stefan låg och sov och jag åt frulle själv runt 10.30 tiden. Sen insåg jag att kläderna från gårdagens tvätt inte var torra så jag städade lite innan mamma och pappa hämtade mig så jag kunde åka hem till dem och torka kläderna. Torkade lite och fick god lunch hos päronen. Sen kom älsklingen och vi fika lite. Beställde skor och sen åkte vi och handla sedan hem för att hämta lite varmare kläder för att klara sig i regnrusket i stallet. 
 
Så jag åkte till stallet och älsklingen hem för att packa upp varorna :) Sen kom han och hämtade mig och vi drog hem till mamma för en fika igen och hoppades på att kläderna kunde vara torra men icke. Så nu får stefan gå ner och hämta det medans jag ska träna :) 
 
Bra combo!