Härliga tisdag

Förra Tisdagen låg jag sjuk. 
 
Nu har jag bara hosta kvar och världens största munsår har hoppat upp på min läpp. Det gör så förbannat ont!!
Imorse gick jag upp tidigare än älsklingen. Bara för att man är ledig behöver man inte ha sovmorgon ;)..
 
 
Åt en härlig frulle och sen tog jag en prommis till mamma och sen åkte jag till stallet. Bert skulle ridas och det var det som stod på Schemat. Super fin och känslan var mycket bättre idag än vad det annars har varit. Det var tredje gången jag satt på han idag så han skötte sig. Så att debutera bert på terrängbanorna i sommar tror jag kommer gå lysande. 
 
Sen kom jag hem och det var bara 45 min innan jag hade tvättis. Precis när jag kom in kom grannen och knackade på och sa att hon var klar så jag sprang ner för att starta vättisen så fort som möjligt så jag kan bli klar med allt lite tidiagre än planerat. Om 2 timmar ska mamma hämtas på dagis. Jag ska laga mat och städa sen ska jag till Fam. Hultberg och göra dem fina i håret :) 
 
 
HA en bra dag :)