Måndag morgon

 
Sitter och äter min först av tre smoothies för dagen. 
 
Morgonen började med en PW på 5 km tog hela 50 min. 
 
Sista jobbveckan framför mig. Jävligt taggad och ser verkligen fram imot semestern, så hoppas veckan går fort!
 
Helgen har som sagt vart fantastisk. Fredagen tillbringades med kollegorna på Grönan med massa god mat och dryck och lite karusell åk! Jag var hemma runt 00.00 tiden och eftersom att Älsklingen åkt på kryssning spontant så fick jag ringa efter sovsällskap så vart det lycklige systern. Vi gick upp ganska tidigt på lördagen eftersom att syrran skulle till kusinerna och jag hade fått order att vara hemma. Tur det så jag kunde få träna och fixa med en massa annat. Sen vart det trevligt sällskap på kvällen. Slutade med att syster och Bells satt hemma hos mig och kolla på snyfft film. 
 
 
 
Söndagens morgon började också tidigt. Packade och gav oss av på havet 09.30. Så himla härligt i svergies skärgård. Lugnt oh skönt. Bara koppla av och njuta! Love it! 
 
Sen var det hem till pollehesten. Mocka och gosa och ge lite knäckebröd innan det vart 5 kms promenad och 1 timme på gymmet!