i'm so proud

 
Hunnit väldigt mycket idag för att vara mig. Morgonen började med två viktiga samtal som vanligt. Äntligen fick jag tag på dem! 
Drog min smoothie som vanligt som innehåller : 
3 dl mjölk
3 mks kvarg 
2 nävar frysta bär 
 Ibland en ½ banan 
 
Det äter jag både till frukost och middag. 
 
 
 
Sen efter jag smaskat på den goda smoothin så drog jag mig till sjukhuset som vanligt klockan 11.00. Och sen lyckades jag vara på gymmet klockan 12.00 till 13.30! Fick bli 10 min på cyckeln som motsvarade 1 mil. Sen körde jag ben. Och eftersom att jag vill bränna fett tar jag lätta vikter men många rep och set. 
sen avslutade jag med 30 min på crosstraningen. 
 
åkte hem och gjorde mig en musmsig sallad. Sen vart det sjukhuset igen och nu är jag hemma. Städat hela lägenheten, bytt sängkläder och städat sånt där man inte vill städa när man städar annars. Så grymt skitigt över allt! 
 
Nej nu ska jag invänta Älskling och den nya kaffebryggaren. Spännande. Killar kan ju verkligen inte köpa saker till hemmet om man inte sagt exakt vad man vill ha så dert här ska bli riktigt spännande!
 
Sen ska jag och Älsklingen ta en litet prommis och upptäcka !