Söndagen är här..

Sitter och hela hjärnan på mig snurrar. Arg och förvirrad på hur människor ska hålla på och betesig så dåligt mot varandra. Det gör mig ledsen och arg. För ingen förtjänar något dumt. Jo kanske en hallick eller någon som våldtagit! 
 
Tiden läker sår (?) Eller? Hur länge ska man vänta? 
 
 
Dagen idag iaf. har rullat på. Försökt förstått mig på vissa människor hur dem funkar men jag får ingen bild. Vad är det dom vill? 
 
Natten för mig har vart hemsk. Magknip. Skulle inte satt i mig dessa ostbågar igår. Att jag aldrig lär mig? 
Mådde illa hela natten med magknip, så ja, jag har ju inte sovit mkt.. 
 
Åkte med mamma till stallet vid 10.30 tiden för att titta på syrran och pratat med en massa människor. Sen vart uppe hos basse och red och sen nu hemma. Jag och stefan har städat och sen har vi myst framför tv med en serie som vi fastnat med :) 
 
Ikväll blir det träning och thaimat i think :)