Måndag

Hello!
 
Sitter och små tittar på någon film som syrran och älsklingen ligger och tittar på. Har inte riktigt orkat titta på den så jag haft så fullt upp med annat. 
Började morgonen med en morgon promenad. Innan det stod jag på vågen. Aldrig mer. Ska aldrig mer ställa mig på vågen!! 
 
Man blir så ledsen och besvikne när man har kämpat med både diet och träna och så har man gått upp tyå 4 kilo (?) Men som mamma syrran och agnes sa så syns det ju inte och det kanske är huvudsaken. Mamma sa att det kan vart musklerna som man tränat upp ist men ändå! Men blir ju så less. Men som sagt. 
Nu blir det inge feste eller något socker för 5 öre inte ens en enda jävla lite kolhydrat!!!! Fett less på de här!
 
Pratat med min chef idag cokså. Anställnings beviset ska jag skriva på någon dag i veckan som jag har fått på min mail. Jag har fixat ett sparkonto. Sen har jag även betalat tillbaka till min pappa på mitt lån som jag har hos han på flera tusen. Känns inte alls bra men känns bra att jag har börjat betala tillbaka! 
 
Nu ska jag syrran och älskling åka ut på ringvägen och ta kort :) Ha en bra dag!