Godmorgon

Sitter i sängen och insåg vilken jävla frippa jg har dragit till med i sängen i natt! Natten har vart fruktansvärt! Typ inte sovit nått alls och armen där dem tröck in nålar igår är typ helt förstörd! Aldrig haft så ont i armen efter blodprover(?)!
Men iaf ny är det dax för mig att kliva upp! Benet fortsätter att pulserar. Ska tillbaka imorgon då det blir ultraljud imorgon så vi kan se vad som finns där inne!! Om det är en cykel eller om det är en blödning/propp! Just nu tror jag själv att det är en muskel blödning! Känns mest som det eftersom att jag typ har ont i hela benet!

Idag blir det bara chilla med livet! Jag och Agnes ska mysa i stallet! Sen har jag en färg och klippkund! Ska försöka färga och klippa mammas hår idag också :) mamma är mkt roligare att färga för hon vill typ ha tre fyra färger i håret :) och nu är det längesen man gjorde det :)



Ha en bra dag

Kategori: