Söndag

Det är söndag och morsdag. Och ni vet säkert vad jag tycker om söndagar. Söndag är Blajj!
Idag vaknade jag runt halv 11 eftersom att Steffi och Lisa sov hos mig.
Gårdagen var rolig men så klart så var det nog en liten klantig dag. Ont i benet och faktiskt spillt Rödvin på mina fina tröjja för första gången i mitt liv. Någon gång ska man ju göra det. Vi förade lite hos mig och sen drog vi till Ösmo. Hade jätte trevligt tillsammans med skrikande folk till Melo.festivalen. Vilken känsla med vinst!
Men i alla fall. kom hem runt 2 tiden och vi slocknade typ på en gång.
Idag har det vart lite lugnt. Handlat och lagat lite inför studenten. Sen har jag vart och klippt en kund och satt där i solen och prata lite skit. Sen blir det göra baluppsättning nu på Katre eftersom att hon har bal på Torsdag :)
Veckan är fullspäckad och vill inte ens tänka på den här veckan :( !!

Låt Denna Vecka Gå Fort