Tisdag

Äntligen lite lugn och ro!

sitter i sängen och a ... Funderar lite typ..

Dagen har som sagt vart full späckad! Morgonen började med två ägg i magen och sen åkte jag mot Jobbet. Där var det kurs från 8-12. Så jag var där senn fixade jag lite där innan jag åkte hem igen. När jag kom hem vart det brottom som fan för att hinna till läkaren klockan 13.00. Det gick som det gick och jag kom där firån 13.55!! Hem direkt och slängde i mig två matskedar taco köttfärs och sen kom min klippkund! Klippte henne och tror jag aldrig tunnat ur ett hår så mkt som jag gjorde då! Men jag vart riktigt nöjd själv med det :D Vart en stooor skillnad i alla fall. efter det kom mamma hem och vi dånade ner till centrum för att bland annat byta lite studentpresenter. Dock fick jag med mig en tröjja hem och ett par solglasögon för 1000 kr !! Helt sjukt men nu är man ju fattig i alla fall!


Lite bilder och så kommer. Min mobil är borta för tillfället! Tror den ligger i bilen och bilen är på affären!


Hoppas ni haft en bra dag ♥