Torsdag

Vart ingen skola idag. Jag kan erkänna att det är skolk. Inte bra AMANDA!!

Men Mikaela hade en dålig natt och Petra har åkt till Grancanaria. Och jag totalt hatar att sitta på buss och tåg själv till skolan både dit och hem. Så jag valde att vara hemma idag. Men jag har faktiskt gjort nytta idag.

Morgonen började med en promenad med hunden. Super mysigt. Men blåsit och blött värre. Sen satte jag igång med ett arbete som jag inte har gjort, källkritik. Super trist men som måste göras som sedan ska bli en uppsats med en massa annat. Så den är snart klar. Har tagit lite tid då mormor har vart här och hjälpt med med ett par byxor som ska sys och sen min jacka har hon också fixat.

Har även vart på en lunch prommis med hunden också så nu sover han gått, tro mig han snarkar värre en någonting annat.


Nu ska jag göra klart arbetet sen blir det städa rummet och så. Känns att det behövs!!