God natt EMIL

Stormen Emil är utanför dörren så jag har tagit mig några sömn piller för att kunna somna. Brukar inte låta så mycket här nere i källaren. Men nu idag gör det de. Jag är inte känslig så men har sovit så dåligt vissa dagar nu och drömt konstiga drömmar så nu fick pillerna åka fram.

Nu SMS syrran också. Jag får sällskap av henne ikväll. Det låter inte lite uppe på övervånigen. Sov där uppe när Berit hade sin perod. Sängen vibreade av stormen.. BRA hus!


Nej ikväll han jag hunnit med lite. Hos Mikaela en snabbis. Kom hem och började måla lite i bastumrummet sen pluggat en massa körskole grejjer :)

När jag var klar med allt gick jag upp till mamma och dem för att säga God Natt. Så frågar syrran mig.. Har du lyft på täcket (?) Ehm nej säger jag jag har suttit PÅ täcket hela kvällen. Syrran och mamma började as garva och jag var nog mer rädd.. Trodde det typ var en snigel eller en spindel som dem lagt under mitt täcke. Så Syrran får följa med mig ner i mitt rum och jag lyfter försiktigt på täcket och det visar sig att mamma och syrran haft lite tråkigt..




Nej nu ska jag sussa med syrran :)