Lördag morgon

God morgon alla sol strålar. Sitter i soffan och har precis fått i mig västa brakfrullen. Toast och ett ägg med kaffe, mums!!


Igår var en härlig dag. Kom inte till skolan förens runt halv 2. Vi skulle ha åkt 11.00. Men Petras och hennes pojkvänns bil vägrade starta så vi kom iväg runt kvart över 12 :) När vi kom in var det en timma kvar tills allt skulle vara klart. Make, hår, klänning alltså rubb och stubb.
Så när vi kom in så hade Julia förberätt allt så jag och petra började på en gång. Tror jag slutade skaka efter 30 min. Så jävla stressad. Men det vart super bra allt! Super nöjd med arbetet. Det var ju trots min första bröllops uppsättning jag någonsin har gjort!









När jag kom hem från skolan bytte jag bara om. Då var det bara typ 30 min kvar innan Briving och dem skulle hämta upp mig för att dra mig mot Heron City. Käkade och kollade bio och jag har nog inte haft så kul på väldigt länge!!
Underbara tjejer ni!


Snart ska jag dra mig till stallet. Marika ska hoppa Basse. Sen hem och äte lite lunch och mot Farsta, IKEA och lite så för shopping med Mamma Fanny och Carro. Jag ska bland annat köpa en massa saker till min portfolio som är till mitt prodjekt arbete :)

Hoppas ni får en trevlig helg.