Jobbe å jobbe

Ja här sitter man. På jobbet. Har jobbat en månad nu och jag tror jag aldrig vart så varm hjärtad om att ha det jobbet jag har, framtiden, kollegorna, lyckan om att bara fixa jobb själv på egen hand och inte ge upp drömmarna om både erfarenheten som man får och gesällen! Jag är stolt som kan säga dem här orden!


Idag, sov hos pojken min. Kom till jobbet och öppnade. Slutar 14.00 idag. Nytt schema som började denna vecka och fortsätter nog tills jag säger nått annat :) rätt skönt!

Fick hem mina Mary kay saker för några dagar sen och huden är ju som en baby rumpa! Resten av produkterna kommer väl i veckan :) eftersom att man slutar 14.00 hinner man kanske springa ner till gymmet och lyfta lite tungt ;) haha nejdå så jävla fit är man inte efter 2 veckors jävla vila! Skam!!

Ha en bra dag i vinterkylan,

Kategori: