Lördag

Denna lördag känns som om den vart gigantisk lång.

Morgonen började med lite mys i soffan med syster. Käkade lite frulle och tog det bara lite lugnt. Sen började det dra ihop sig mot stall gång. Fick bli en smoothi till lunch sen vart det stallet. Rena kaousen eftersom att det var barnridning hela dagen och sen skulle vi alla försöka att fixa till tävlingen. Så alla sprang runt som hönor men tillslut lugnade det ner sig. Jag har verkligen vart i varv hela dagen känns det som!!

Klassen för min del gick bra. Red La.1. red på 63 % och Basse var super fin. Aldrig gått så bra. Trots att syrran red Lb.1 innan mig. Men iaf jag kammade hem en andra plats. Det behövde nog båda vi för det arbetet vi lagt ner tillsammans.

Sen hem och middagen stod på bordet när man kom hem. Älskade när middagen är klar när man kommer hem. Nu är det bara att ligga död i soffan. Har ingen lust att göra något annat, helt slut! Imorgon kommer Rebecca hit då det blir styling för fulla muggar. Ska ta mina första prodjekt foton imorgon. Känns skönt att vara igång med det :)


Hoppas ni får en trevlig helg!