Tisdag

Sitter i soffan med min älskade mormor och flåsande hund som ligger i soffan och trånar efter filten..


Börjar lite senare idag så har hunnit ringa mödrar vårdsentralen och bokat tid om en vecka. Sen ska jag även göra lite ärenden på stan. Två brev som ska lämnas in. Ett på sjukhuset och ett i en brevlåda. Lite skönt att få lite saker gjort ibland.


Idag blir det nog en lugn dag. Ska nog sätta mig ner och se över hur min lilla kund krets ser ut. Många som vill komma måste bara sätta alla på en bra och vättig tid :)



Nej nu ska jag göra lite nytta. Fixa och dona lite saker innan jag går.



PUSS

1 sara:

skriven

Amanda, Vad ska du till mödrarvårdcentralen och göra? =P

2 Svar

skriven

HAHA ja du lilla sara:P .. Nejdå jag ska stoppa in en sån här obekväm spiral eftersom att jag och preventivmedel inte är så bra kompisar...