tids fördriv..

Känner verkligen att jag är på gång in i vuxenlivet men en riktig jävla fart och det känns för en gång skull bra.





Sitter och pluggar lite. Har tre arbeten som ska vara inskickade den här veckan eller jg har sagt till mig själv att dem ska var inne ven här veckan eftersom att nästa vecka och 4 veckor fram över är det praktik och då orkar man ju inte sitta och göra en massa gammla rester. Så jag passar på nu. Kan ju vara bra och få det gjort nu ifall man behöver komplitera något sen också tänkte jag. Man är ju inget stjärnskott i skolan men man lever bara en gång och det är värt att försöka i alla fall.


Ikväll blir det väl till att försöka få arbeten gjorda. Sen ska mamma och pappa få läsa dom. Dom brukar se mer fel i mina arbeten än vad jag gör :)

Imorgon blir det en riijäl sovmorgon för min del. Sen blir det Luncha med Mikaela. Sen blir det nog lite shopping i centrum och sen får jag se vad som sker. Blir så klart stallet mot kvälls kvisten :)