Torsdag..

Sitter i skolan. Är så trött att det finns ingen energi till något alls just nu. Började morgonen med att försova mig men han till bussen ändå. Mamma fick köra mig och Mikaela. hihi. Nu har vi kultur och stilhistoria och skriver lite men har skrivit om helt fel saker så måste ta tag i det hemma. Så sjukt mycket i skolan nu. Massa inlämningar och en massa nationella så får se om jag får ta helgen till allt. Tror jag får göra det helt enkelt.

Nu har jag lunch, ska luncha med Mikaela. Ha en bra dag! På eftermiddagen blir det färglära med Matrix färger :) 


Helgens Planer

tordag:
Gym efter skolan med mamma och plugg.

Fredag: Bara ta det lugnt. Nationella och det blir nog en lugn kväll hemma med lite gym.

Lördag: Stallet HELA dagen.

Söndag: Rida, plugga och hästskötare åt Nero.