Lördag, helt slut.

Sitter i sängen och känns som om jag har sprungit 14 mil.. Helt tung i kroppen.

Som sagt. Vart inge bloggande igår. Hade en jätte bra/ trevlig dag/kväll igår. Började morgonen med Nationella Engelska skrivdelen. Och avslutade dagen med en intensiv matte lektion. Eftersom att vi inte haft matte lektion på ett tag. Och det är snart nationella. Som rena kinesiska för mig typ. Men stolt över mig själv att jag hängde med hela lektionen och kunde allt!!  

Efter matte lektionen drog jag och Bella och mötte steffi vid tvärbanan. Vi tog oss till Bella. Packade väskan med lite godsaker och tog oss till Kanaanbadet. Satt där i några timmar och bara pratade och hade jätte mysigt. Drog oss hem runt halv 8 tiden. Käkade jätte god mat och decka i sängen framför I am number four. Riktigt bra film.

Imorse tog jag mig från Bella runt halv 9 på morgonen för att jag skulle hjälpa till på tävlingen hela dagen i stallet. Har stått upp hela dagen och sprungit från ställe till ställe. Så känner mig riktigt trött nu. Fick middag hos mamma och pappas kompisar och tog med mig datorn och lite plugg papper. Han skriva på lite arbeten iaf :) Ska nog fortsätta lite nu.