fuck Nationella..

Nu sitter jag i klassrummet och ska snart ha mitt andra nationella för dagen. Matten gick nja sådäär. Första delen var okej. Sen andra delen destod bara av halva uträckningar och typ hälften hoppade jag över (?)
haha såå bra på matte!!
Men iaf efter Matte nationella drog jag och mina brudar till Donken. Tog en kaffe och prata så mycket att jag spiller ner mina nya byxor som jag införskaffade mig igår. Men men.

Sen efter detta Svenska Nationella ska Jag Bella Steffi och Petra dra oss till Inzo. Ska köpa en massa färg, folie och en massa annat tänkte jag. Får se vad jag kommer hem med. Så dom som vill bli Blonda till sommaren ;) Kom till mig och färga er. Sen blir det hem och plugga, picknick och en massa skoj med brudarna. Känner att en sån dag som idag är en sån!!

Ha En Bra Dag.