totalt glömt bort allt

Just nu vet jag inte vad som håller på att hända men jag har glömt bloggen totalt idag. Brukar alltid tänka på den men idag känns det som om något annat kommit upp ist.

Hade en jätte skön skoldag. Bara myst och haft en bra skoldag med mina bästa vänner! Åkte hem och insåg att jag glömt nyckel SOM VANLIGT!! Fick ta mig till mormor och hämte nyckel. Sen fick jag laga middag och sen dra mig mot stallet. Lixom vart fullt upp hela dagen. Sen har jag en viss oro över engelska provet som jag missat som jag ska göra imorgon och jag har inte ens hittat på nått av papprerna. Därför har jag inte ens velat vara hemma. Så kom hem från stallet för en timma sen. Duschat och fick lite i magen. Nu funderar jag seriöst på att vara sjuk imorgon och bara ta en plugg dag. För det första har jag 3 prov redan denna vecka. Alltså 4 prov med engelskan. 2 per vecka är som max och max för min hjärna. Och detta engelska prov är ett stort prov :( Får ångest!