Tisdag

klockan är 11 och har redan

Ringt läkaren angående min andning.
klickat hem ett skal till min mobil.
ringt på häst.
städat lite.
käkat frulle
druckit kaffe med mamma.
Tagit lite friskluft på alltan.
hämtat ut slämlösande host meducin och köpt verktabletter och nässpray på apoteket.



Sitter hemma i soffan. Mamma har precis åkt till jobbet. Som sagt jag vart hemma idag med. Sitter och kallsvättas lite. Tror jag ska ner och lägga mig i sängen eller funderar på om jag ska gå upp och kolla påen film på syrrans tvdata. Eftersom att hon har laddat ner en massa filmer som man kan se på tv. Men som sagt jag är INTE teknisk. Så får se vad jag ska göra. Först måste jag nog gå en långsam liten kort promenad med hund. Sen små plocka lite här hemma. Så konstigt att alla minsa saker ligger huller och buller i hela huset (y) :D

Nej nu ska jag ta och göra nytta! Puss