Hemsk natt!

Ursh!! Sitter i soffan och har precis svept en shot cocilana. Helt okej då jag vart av med den värsta hostan jag vart med om..


I natt började det med att innan jag skulle somna sitter jag som en hjälpslös flicka i sängen och gråter. Tankarna kring vänner som står en nära om dem som jag ska lämna omedelbart! Hur stark man kan vara men man känner sig så liten ändå! Trodde att jag skulle få en lugn och skön dag hos mina föräldrar igår ikväll med det slutade med att jag sitter och gråter i syrrans säng. Men fölt av det var det dax för att borsta tänderna. Hostan går i ett och efter en lite stund på toan spyr jag av host kvällningar.. Först i handfatet och ropar på mamma. Sen, jävlar det kommer mer, men tänken att hinna öppna toa sitsen för nästa omgång men jag hann inte så det sprutar spya över hela badrummet och jag skriker FAAAAAAAAN!! Men sen så kom det en omgång igen fast i toan och det var jag glad över. Slutade med att jag fick stå och skrubba badrummet halv 2 på natten, men jag kom tillslut i säng och jag hade sån Panik över Hostan, Känslorna och värmen i sängen. Svätten sipplade ut igenom kroppen och tillsut vart jag så arg att jag bad min stackars lillasyster som låg på sidan om mig att hålla käften!! Hon hade inte sagt så mycket men det kändes bra att skrika det åt henne och hon höll tyst i allfall! Haha,


Nu blir det lunch med pappa, Mamma och Syrran har åkt in till stan för att singnera någon bok av någon författare som är i Visby. Jag kände att jag behöver vara hemma lite och äta lite mer cocilana innan jag åker till stan så jag åker in med Bella och hennes syster sen ♥


I kväll blir det nog ut och äta på en resturang med vännerna eftersom att det är sista dagen. Sen blir det nog ett avslutnings galejj och sen blir det båten hem i natt kl. 03.30!




1 Pappa och Mamma:

skriven

Ja har man varit borta några veckor är det skönt att komma hem, men det tråkiga är att man måste ta hand om allt som skall fixas, men det är inte första gången du är borta och kommer hem, puss och sköt om dig pappa och mamma :)