Tisdag kväll

God kväll alla läsare!

Dagen har gått otroligt fort idag tycker jag. Morgonen började tidigt. Modell grej stod på listan. Stressit som fan men jag han med allt, Make, kläder, frisyr och fotografering. Super fina bilder blev det, Så det kommer väl upp när jag får det av fotografen!

Så här brukar fotostudion se ut, love it!!!



Sen hade jag extra engelska. Så skönt att det bara är två ggr kvar och jag ska få tenta av det nu innan jul,
 LYCKA ♥


Fick åka hem lite tidigare. Så var hemma runt 3 tiden, gick förbi salongen och hämtade lite saker och fick med mig lite köpta julklappar hem. Sen har jag lagat middag och bakat lussebullar och lussekatter.
Tyvär tycker jag inte om lysseskit, så jag tycker bara om att baka det så jag vet faktiskt inte hur dem smakar men familjen tyckte om dem i alla fall. Sen har jag vart på möte i stallet och sen har resten av kvällen bestått av plugg till körkortet. 




Nu ska jag slå in lite jul klappar och sen sova. Dax att komma i säng tidigt nu när man ska tillbaka till skoltider!


  

1 rebecca:

skriven

Gud vad gott med lussebullar! :)

Ja det rycktet var inte roligt...