Riktigt nöjd med min Tisdag måste jag säga!

Ligger i sängen och funderar lite. Tror det kan vara bra och ligga i sängen och fundera och ta lite djupa andetag!


Imorse vaknade jag och super trött var jag. Gick upp och bad pappa sätta på kaffe. Men det gjorde han så klart inte så fick klara mig. Tok somnade på bussen till skolan och en mysig mikaela hade jag på axeln också :)

Kom till skolan och det visade sig vara film hela förmiddagen. Inte så där jätte kul när man är super trött. Tror jag såg 15 min på filmen innan jag slocknade en stund.. Jul bord till Lunch. Får 3 talrikar av 5. När jag gick i ettan fick bi värst lyx julbordet! Inget julbord slår det.

Sen hade jag och Mikaela vår allra sista Engelska lektion eller den bestod av en diskution för att hon och jag skulle bli godkända idag. Och de vart vi. sån JÄVLA känsla och bli godkänd efter 1,5 års IG.

Vi åkte hem med ett jävla leende på läpparna, som om vi hade vunnit typ 100 000 kr! Jag kom hem och tog fram saker för middagen. Macaronilåda stod på schemat idag. Rikigt länge sen och gott var det. Nu ska jag packa, städa, duscha och mysa ner mig lite. Jag ska nog åka till Lidhl och handla med mammsen. Brukar aldrig handla på Lidhl så ska bli spännande!