Fredagen är kommen!

Sitter på Psykologin och kursen kursen är precis avslutad och klarad. YES! Super nöjd med kursen och har lärt mig massor och det har vart riktigt spännande.

Nu sk jag försöka ta tag i lite arbeten som jag missat denna vecka för att jag har vart hemma och sjuk. Fattar inte vrf alla lärare ska försvåra alla uppgifter som man kan göra hemmifrån. Är det bara för att man är sjuk så blir det som en hämd (?) .. Nej förstår inte!


Sen blir det lunch och avslutar skolan med frisör teknik. Egen hårvård och sling teknik står på schemat. Tror jag kommer hem liet tidigare idag. Vill hem och åka till min häst som står i stallet. Rida, Ska julpynta åt han, putsa all utrustning.. (det var ett tag sen) Städa och dona i skåpet är ett måste. Inge kul och komma till stallet och man får ALLT över sig. Nej inget hitt!