livet rullar som ett parisehjul!

Livet rullar som ett parisehjul. Det rullar och det stannar i mellanåt.  


Lagt ner lite mindre energi på den här bloggen. Som många kanske inte vet så driver jag två bloggar och jag har piruterat den bloggen i första hand nu. Då jag själv märkte att det tog aldrless för mycket tid med två bloggar, häst, Familj vänner och sen får jag ju faktiskt inte glömma mig själv som jag gör!


Har fortfarande semester. Äter god mat på kvällarna. Tar det lugnt och kryar på mig. Idag har jag vart med familjen på min tredje kräftskiva. Rekord för mig på riktigt länge.

Nästa vecka jobbar jag nog om påfrisknaden håller i sig. Sen börjar ju snart skolan och dax för att ladda batterierna för en ny termin och min näst sista termin för hela mitt liv. Känns rätt skönt att kunna säga sista året i skolan och om exakt ett år står jag i en salong. Helt sjuk! 


Nej nu ska jag sluta och babbla. Får se om bloggen rullar eller om parisehjulet har fått punka(?)