Jobbigt liv just nu ...

Jag har verkligen insätt idag vilka som verkligen är mina riktiga vänner. Vilka jag kan lita på och kan lyssna på utan att det blir KNAS. Så nu vet jag vilka jag kan umgås med och vilka jag ska hålla mig undan och det är jag glad över måste jag säga. Tror jag gått och väntat på den här dagen. Bara för att veta vilka jag kan verkligen kan lita på!

Men men.. Tillbaka till verkligheten. Suttigt och pluggat engelska. Började med att jag skulle ställa mig och göra varma mackor till middag och så kom jag på FAAAAANNNNNN. Naprapaten. Jag hade tid hos naprapaten kvart över 5 och jag var där 20 över. Fick bara slänga mig från köket. Måste säga att det var verkligen bra för mig att gå till naprapaten. Det ska jag göra fler gånger. Eller nog bäst för mig själv att gå dit eftersom att jag hade rätt mycket "fel" som vanligt... ! Men kom hem och stoppade mina mackor i ugnen sen har jag vart ute och fart lite. Sen fortsatt att plugga.

Nej nu ska jag ner och träna lite och sen städa rummet och läsa lite mer engelska.. Bjuder på lite bilder från idag.







Ego Amanda, Dagens outfit

Mysdress från Cubus
Rosa foppa tofflor från Intersport
solglajjor från Intersport

När vi var på våran lilla tripp till stan tog vi en sväng förbi



Nu blir det BB

Godnatt ♥