magen som en balong !!

Min mage är stor som en ballong. Tror jag är Gravid!! Nejdå, hehe min mage blir så när jag stressar för mycket. Man kan säga att det har vart full rulle idag. På jobbet var det väldigt lugnt. Var mest en katastrof dag för mig och Mikaelah. Bara en massa skratt och allmänt trötta båda två så det vart väll inte så mycket gjort. Men massa färgningar han vi med iaf! Sen en race fart till stallet för att snagga hästen. Men då funkar inte raksaken så pappa får slänga sig från mötet på skolan och komma ner och hjälpa mig och fort skulle det gå och klippa för att hinna till jobbet i tid vid 19.00. Kom tillslut hem och jag var full med hår. Det kliade och det var allmänt jobbigt bara. I med lite mat i magen och mot jobbet. Pratat och snackat så nu är min tid här ♥ Tack ! Ska nog sätta på lite bra musik och sätta mina stackars fötter i ett bad. I like ;) Sen blir det nog till att fixa en matlåda för morgon dagen och se till att komma i sängs. Har inte gått så bra för mig att sova dessa nätter så måste försöka att få ordning på mig själv tycker jag. Så jag säger God Natt nu och sov gott med er alla mina läsare ♥