Söndag and bad update

shit, nu har jag blivit så där slarvig att uppdatera men så är det ibland. Det snurrar riktigt mycket i min skallen just nu. Det är fort farande mycket som händer och jag vet inte riktigt vart jag ska ta mig till :( ..

Men men livet forsätter.Helgen har vart som ett stort hjul som har rullat i en nerförstbacke och nu är det bara uppförs baken kvar. Fredagen var lugn. Gick på sex and the city med mammsen och hennes kompisar och sen var det hem för lite mys bara. Igår var det också lugnt. Var nere i centrum och köpte mig lite smycken och en tunika sen vart det promenad och solning med Marika och en heldel tittande på Bröllopet. Sen begav jag mig mot partaj i Sorunda. Var ett tag sen man var där men trevlig var det! Var hemma runt halv 2 tiden och jag somnade lika fort som en lampa. Idag vart det en lugn dag. Åkte mot Runsten för att kolla på Ponny SM. Man blir lite sugen när man ser alla. Så funderingarna och intresset vart lite mer. Fick med mig en tröja hem från shoppingen där från Kingsland.
En arbets dag imorgon och sen är jag ledig resten av veckan. Riktigt skönt ska det bli att få åka ner till ön och bara ta det lugnt och umgås med vänner som man aldrig annars brukar umgås med!

Nej nu ska jag bege mig mot stallet för att se Marika rida på sin lilla bebis :)
 Puss