humm

Ja sitter i sängen och små städar lite. Kan ju inte bli bättre. Planerna för kvällen är inte klara än blir nog bara vara hemma och mysa. Ska nog ut och träffa dom kära vännerna ett tag. Var ju ett tag nu sen sist:)
Skolan gick iaf väldigt bra idag (y) Stannade kvar på donken ett tag. Satt där 1 timma. Hände det ena och det andra. För det första satt det ett fyllo och snackade med sig själv och han tappade brickor och skulle snacka med allt och alla. Tro ni vi var rädda eller (?) Skoja inte!! Sen mitt i allt går det förbi en kille. Kan hhan vara i typ 21 års åldern. Först går han förbi och verkligen GLOR.. Till och med så vi alla undrade vad han höll på med. Sen efter kanske 12 minuter kom han förbi igen och sa: Fan vad söt du är tjejen ;O .. HAha tror vi började garva men fan vad rädd jag vart.. Och hans kompis bad om ursäkt (?) Säkert rökt på .. Sen mot tåget. Fanns ingen plats så fick stå upp en liten bit och samtidigt som vi stod upp var det en äcklig/farlig gubbe och svansade efter oss där på tåget. URSCH .. Men nu är jag iaf hemma efter en liten konstig efter middag... Fick lite thai mat i mig när jag kom hem så nu är jag på spåret igen ;)

Nej nu ska jag nog gitta. Vi hörs.♥