tidigt i sängs..

Ligger redan i sängen och är helt ny duschad och fräch. Fick i mig en halv semla idag, Tycker ju inte om madelmassan och jag håller på att spy varje gång den kommer fram så nejtack ingen mer semla för mig här nej. Det var nog årets första och sista kan jag säga!! Har vart i stallet idag också, och jag är fortfarande frussen efter duschen. Hur kan det komma sig (?) Nu blir det lite pluggande. Ska skriva ner mitt tal på datorn och sen skicka till min pappa. Han påstår att han är bra på det dära så ja, han fick äran till att läsa igenom det och hjälpa mig, Kan ju inte bli bättre. Nej nu är det nog dax för mig att sätta igång innan det blir för sent. Vill bara hålla tummarna för att denna natt blir bättre (y) God natt och sov gott alle sammans :)

1 Lowongan:

skriven

Nice security code. Does it work?