sjukling..

Ja nu kan jag påstå att jag börjar bli lite sjuk :( ont i huvudet och känner en liten feber kännsla.. Kan ju inte bli värre. Något jag gjorde i natt var att jag sov väldig gott. Det börjar gå framåt för min sömn tro!
Nu har jag Hantverks orientering och det ska förberedas för våran lilla visning. Ska bli skit kul att ha den dära visningen.. Igår när jag kom hem från plugget hoppade jag direkt i duschen och sen somnade jag i 1,5 timma. Sen var det middag mitt i allt och sen kom plutten. Myste lite och hade det trevligt. Älskar dom dära stunderna. Sen efter att han drog gick jag ut för en promenad. Gick hela 7 km igår ikväll. Sjukt skönt var det och jag fattar inte varför man inte är ute och går oftare (?) Sen kom jag hem och somnade som en stock. Hihi

1 mamma:

skriven

Krya på mig hjärtat!