inte så bra!

Hejsan. Ja efter bloggandet i morse sov jag bort hela dagen. Från kl. 10.00 till 16.00 sov jag. hur lyckas jag sova bort hela dagen(?) Åkte iaf. till stallet vid 16.00 tiden och red ut en sväng. Jätte mysigt och något jag märkte idag var att det inte vart mörkt förns vid 17.00 idag(?) Tror det börjar bli mot det ljusa hållet nu. Sen hem då jag och pappa glömde hämta ut färgen på färgaffären så det var bara att backa ut igen och sen ner och köpa färg. När vi kommer utanför oss så ringer mamma och säger att voffel gärnet är borta. Då kommer pappa på att hade sönder det sist och slängde det så det var bara för mig och pappa att dra och köpa ett eftersom mamma redan hade vispat ihop smeten och allt. hih Så efter allt åkande fick jag i mig lite vofflor! Sen var det duschen och lite så. har nyss fikat med pappa lite men han försvan ner i tvätt stugan igen eftersom han håller på och renoverar där ;)

nej nu sitter jag och väntar på att BellsaN ska höra av sig. Ska åka ut en sävng med jens och busa innan Andra Avenyn börjar. Så tjingens dom messade nyss. hihi puss ha en trevlig kväll som jag kommer få :)

1 livsstilar.se:

skriven

Hej, ny blogg-tävling att vinna 6ooo kr hos nelly.com.

Besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3