Hoppas på en bättre sömn(y)

har nyss vart ute på en prommenad med hundern. Riktigt kallt ute med skönt var det att få röra lite på sig. Så nu har jag käkat mig en kvälls macka och nu är det till säng med spårlöst på teven. Hoppas jag sover bättre inatt för jag har fått så satans ont i huvudet och tiningen och de. Tror det är en stortand som är på väg upp nämligen. Inge rolig kännsla! Nu ska jag fixa allt för att lägga mig i sängen. God natt och sov gott alla mina läsare!

Och nej jag har inte glömt överraskningen, den kommer nu. Det var nämligen så att igår så var det besöksrekord i min blogg. Och jag undrar vart alla kommentarer är när den gick upp så mycket (?) och sen tycker jag att det är lite coolt eftersom jag inte heller har gått ut med min blogg till så många. Så tummen upp, är sååååå GLAD  :)