hemma igen.

Ja nu är jag tillbaka och nu är jag hemma. Blir nog en rijäl plugg dag idag. Eller det är sånna när små saker som ska göras klart. Och ALLA lärare vill ju såklart ha något slags prov och redovisning nu innan lovet så nästa vecka är det full rulle. Jag har något i alla mina ämnen (y) Inte alls kul. Har dock blivit väldigt bortskämd i min skola då vi inte får någe plugg utanför skolan. Dock väldigt skönt men när det väl blir prov eller så då blir alla skit sura och man har lixom inte orken eftersom vi aldrig har behöft gör det förut. Så nu när man väl börjar få massa redovisningar och prov, håller vi ju alla på och tappar hakan,;O hihi lite kul faktiskt. Så nej här kan jag inte sitta. Dax att sätta igång med pluggandet det är det ena till det andra så ha det bra så hörs vi nog snart igen hihi. puss