Godmorgon lördag!

God morgon alla mina läsare. Bloggande inte under hela dagen igår men det var full rulle igår kan jag säga.. Första var det skola och som vanligt i skolan. Hade Engelska redovisning och matte prov. Båda sakerna gick super bra så skolan slutade rätt så bra och nu är det LOV, ska bli så jävla skönt! Sen åkte jag till Handen för att möta upp min älskade mamma. Vi tog en tripp till Inzo. Hittade en hel del. Det kommer upp bilder snart om vad det vart för något. Vart lite produkter, borste och små saker. Beställde också en ny sax som är rosa så jag kommer ju ha den grymmaste saxen när jag går ut på min praktik om en vecka! Igår vart det bara mys framför tv med min syster yster Fanny, kolla in hennes blogg. Satt och tjockade oss lite och kollade på tv. Ikväll blir det till att hyra någon film tror jag och mysa till det! Men först ska vi till stallet och mysa med ponnyn. Ha en trevlig lördag




Syster och jag ♥


1 Anonym:

skriven

bruna och fina syskon. Det gillar vi!