God kväll.

Kom nyss ut ur duschen. Har vart på träning ikväll med ponnyn :) Inte riktigt nöjd så jag är lite halv tjurig som vanligt när det går dåligt för mig :( ... Men iaf. Kom till skolan idag iaf. Var lite orolig att vi skulle fassna i någon snödriva men vi komrunt 15 min försent så det var lugnt. Hade sedan Frisör teknik. Och tro eller ej. Dom överaskar mig med ett håruppsättnings prov ;O Tack (y) Men det gick bra så man kan ju bara hoppas på att man blir gotkännd. Sen var det Idrott och det var hur kul som hälst. Första gången det var innomhus! Körde både bandy fotboll killeboll och spökboll. Så idag har jag känt hur dålig kondis jag har igentligen. Eftersom tågen inte gick hem idag så fick det bli buss hem och en liten fika med Petra innan bussen kom på espresso house. Så nu ska jag mysa lite med systern min och mamman min. Fick inte gå ut idag. Typsikt, men så är det när jag har så svårt att sova på nätterna och vi håller på att forskar lite med min sönm så, så är de ...

Nej nu måste jag få nått i magen (a) Puss!