Fick lite sällskap ikväll ..

God kväll. Ligger i sängen nu och har nyss slängt ut Petra och Julia här ifrån. Galningarna kom in vid halv 9 tiden och dom hade ju dock inget att göra. Så jag fick äran att roa dom i min lilla basillstuga här nere, TOPPEN! Snackade och hade det trevlig. Dom satt ju och letade fest medans jag själv fick hoppa i duschen och packa och göra frulle hela kvällen. Men det var trevligt ändå fickor. Tackar Tackar för sällskapet. Så nu ligger jag här i sängen och kollar på hockey. Sverige leder än så länge. Börjar bli spännande nu :D! Klockan står också på inte mer än 05.00 och det blir inte roligt att gå upp imorgon kan jag säga! För det första kommer jag inte kunna somna ikväll, och för det andra så har jag ju sovit under hela dagen. Herre gud.. Hur ska detta sluta.Nejdå jag överlever!


Ja till och med så han Sverige vinna innan jag vart klar med inlägget! Jippi:D




Jag och Mikaelah på lill lördagen hos Stephanie för ett tag sen. Glömmer aldrig kvällen ♥


God natt och dröm sött alla mina blogg läsare.