Påå Hissar och Dissar

Ja det har inte blivit något bloggande den här helgen men jag har verkligen inte haft tid till det eller någon ork. Det har vart full rulle hela helgen. Både ett plus och ett minus om jag får säga mitt. Denna vecka har vart den konstigaste veckan jag vet om. Jag vet inte vad som håller på och hända men ja men ska man säga. Jag är mig själv och jag säger vad jag tycker och tänker. thats it!



Tänkte börja med att hissa skidkläder :D Det finns så mycket snygga skid kläder och jag blir ju bara helt kär i det. Var och åkte skidor för någon helg sen och man ser alla snygga kläder i backen. Det är ju typ det ända man vill ha typ nu. HAHA jag går bara och tänker på att jag måste vara snygg till backen nu när jag ska åka till sälen ;) Ren HISS för SKIDKLÄDER !




Dissar den här slasken som kommer nu. Det är plus grader och snön är smält på uppfarten. Det är resan översvämning av allt slask på gatan. Har ingen lust med att gå runt i gummistövlar . No No No!

Nej nu ska jag mysa lite till framför teven. Blir nog bara en mysdag. Får se vad jag hittar på :)