alla ♥ dag!

Glad Alla ♥-dag på er! Hoppas ni får en mysig och härlig alla ♥-dag med eran käraste!!

Jag fick iaf kliva upp med tuppen imorse. Som sakt kl.07.00 (y) Det var inte det lättaste. Kom hem vid 12 tiden då vi hade haft en väldigt trevlig kväll hos Mårten. Eller det hände ju också en hel del med det var kul ändå. Vi gick från Måreten vid 11 och det tog hela 1 timma för oss att komma hem. Ja hur vi nu lyckades med det .. haha Måste gått som sniglar hem. Sen var det bums i sängen. Skulle ju som sakt upp tidigt och Jonah skulle ligga kvar så han fick ligga kvar och gotta sig imorse medans jag fick åka iväg på tävlig i kylan. Tävlingen gick vell bra. Det var en tävlings träning så jag red en klass större en vad jag brukar göra men det gick bra. Jag är nöjd. fick en heldel fel men det var huvudsaken att få runt henne :) Träffade också Veronika som jag red med på SM. Hon var där med sin nya ponnyrackare så det var roligt. Sen bar det av med nöjda ryttare hem och har nu fått i mig lite lunch. Ska upp och ta en kopp kaffe innan jag ska döscha tänkte jag. Sen ska jag faktiskt åka och träna ikväll kl.19.00 på friskis, är ju typ 3 år sen jag var där sist så det ska bli kul när vi är ett gäng som ska dit. hihi

Nej ha en bra dag och en trevlig ♥dag!