vill vara neger lixom!

Fan jag hatar att vara blek. Det är något jag har fått i mig. Klarar inte av och se mig blek längre.. Jag vill vara brun och fiin lixom. Det är ju så vackert.

Träningen gick bra och jag åkte direkt till stallet efter jag var på träningen och fixade och donade där men jag hade nog kunnat vara kvar där ett tag till men jag orkade inte. Kom på att jag har ju några timmar på mig i morgon och göra det.

Kom hem och fick i mig mat och sen var Mikaela här. Satt och snackade lite och sen var det dax för mitt slitna hår att bli klippt. Vart bra klippte bara jätte lite på topparna. Sen kapade jag av luggen också lite :) Sen gick vi mot solariumet. Bellan gick med ner och höll sellis. Jag solade själv och Bells satt hos Mikaela. Men när jag solade så måste jag ha somnat eller ha kommit in i en annan värld för i mitten på solningen känns det som om ja ligger i nått jag minns inte riktigt vad det var och sen så dyker allt ner och det känns som om allt håller på att tippa ner :S Skit äckligt så jag slängde mig upp i solariumet och slog i foten och huvudet i solariumet (?) Jag måste ha somnat och drömt ...

Nu är jag i alla fall hemma och jag ska börja packa mina egna kläder för helgen och datan och allt ska packa så jag kan blogga på min ponnyblogg, fråga om ni vill ha adressen. Ska städa rummet också har fixat lite nya saker till rummet också så får se hur det blir måste fixa fixa i alla fall :)



Puss och Kram

1 Saga:

skriven

Älskar att sola (a)