Fredag

Sitter och fixar i årdning mig nu. Ska snart dra mig ne mot Centrum för att ta ut lite pengar. Dagen har vart lugn. Var i stallet på morgonen och red lektion för Marika nu innan vi åker och packat och donat lite. Så imorgon blir det en sista ceck inför Söndagen. Som sagt, jag ska dra mig till stan för att fira min älskade bella. Hon fyller hela 17 år men jag vet inte när hahah (a) nu någon gång i alla fall. Känner att jag inte alls har mågon koll på läget alls nu. Det är så himla mycket nu innan Tyskland och allt. Kvällen till bringas i alla fall i stan hos Bella med Steff Julia Mikaelah och Petra. Kommer nog bli jätte trevligt. Nej nu kan jag inte sitta här och skriva. Då kommer jag aldrig att hinna till tåget!! 

Ha en trevlig Fredag mina vänner så hörs och ses vi ♥ 



Bella lika glad! Det gillar jag !!