natti natti <3

Nu ligger jag i sängen och tryckte nyss i mig en macka och skulle kunna trycka flera. Nu är frågan om jag ska orka gå upp och göra flera eller om jag ska sova.. Humm..

Men iaf. Kvällen tillbringade jag med Bellsan och Alex. Kollade på Andra Avenyn och var också årets sista Andra avenyn. Sen så gick vi ut i snöstormen men jag frös ju för mycket så jag bar mig hem till min säng ist. Tanken var att jag och Bells skulle ut och åka pulka men det vart nog inte så eftersom jag sitter här och hon svarar inte på mobilen, den har säkert dött. Så vi tar det imorgon ist.

Imogon då.. Onsdag och dagen innan den stora dagen vad ska jag göra då? Jo, det är full rulle imorogn. Först är det att se till att...

♦ Vakna, äta lite och njuta av lovet.
♦ Fixa mig och möta Mikaelah på en fika.
♦ Handla de sista julklapparna till syster.
♦ Frisören för Färgning och kanske klippning
♦ Träffa Petra och umgås med henne.
♦ Sen kommer släckten och det är dax för hemfärd och fixa allt ..

HAHA det var min dag imorgon och jag ser det som en mycket spännande och trevlig dag. Fattar mig inte på hur jag ska hinna allt bara.. Men det är en annan femma ;) Nej nu blir det en macka till tror jag. Godnatt och sov gott!