20 dagar kvar tills NYÅR...

 Och jag är fan helt nykter ikväll ;O har drukigt 3 helger irad och imorgon ska jag ju visseligen fest till det också så det blir fyra helger drickades, inte bra det. Får nog bli en vit vecka nästa vecka tror jag.

Imorgon blir det full rulle. Ska försöka klippa mormor imorgon innan vi firar hennes 75 års dag. Blir smörgås tårta och massa gott och sen blir det mot stallet för julshowen. Sen blir det ut och käka med mina flickor innan vi röjer till det. Så kvällen/natten får vi ju se hur den slutar om den slutar visseligen (?)

Men iaf. Min vänn bells fyllde år så vi har suttigt hos alex med lite folk och haft det trevligt. Drog hem rätt så tidigt. Har vart väldigt seg idag och jag känner fortfarande hur jobbigt det är att leva. Det är sjuk hur man kan komma ner i en sån svacka ...

Nej nu ska jag glutta runt lite och försöka fixa min blogg design.. Kan ju inget om blogg.se skiten.. im bad!

PÖSS