Söndags ångest?

Jag har nästan alltid lite söndags ångest men den har inte kommit än för jag ser fram imot den här dagen. 
 
Dock var det lite jobbigt i morse när jag vaknade:) trött och plågande ont i magen.Och har fortfarande ont :( 
 
Igår var jag hos mina älskade vänner i Vårberg med Izabelle. Satt på ballen och myste med Rosé och åt en jätte god matpaj och hade en liten Mellofest. Sen vart det några öl och sen vart man ju piss trött :( 
 
Jag känner mig fortfarande inte helt fräsh i kroppen eftersom att det är nått virus som har retat mig sen i tisdags. Men a det är dock bara snor och inget värre kvar :) 
 
Väntar på att Stefan polare ska komma och fika och jag mår typ uselt. Vill spy! 
Sen blir det handla och stallet sen ska det grillas hos mamma och pappa. Sen kötta gym ikväll :)
 
 
PUSS