Gud vilken härlig dag!!

Inte stressat för fem öre (som jag brukar)

Vaknade imorse och låg bara och drog mig. Satte på vatten och kokade ägg. Pt två finnkrisp och en kopp kaffe med min härliga bok fem nyanser av frihet!

Efter det åkte jag och hämtade syrra. Och hennes kompis som smakråd för student present. Så nu vet jag vad det blir!

Sen vart det en nyttigare variant av En macka på sub. Sen körde jag tillbaka syrran för att åka hem och städa lite och plocka av lite ytor. Sen åkte jag direkt till basse för att skritta ut på honom. Han var glad och pigg och gullig så ville knapt lämna honom...
Hem för att byta om till träningskläder och sen satt jag och läste boken tills Bells hämtade upp mig för att handla mat! Pannbiffar med kokt potatis stod på spel...

När vi väl kom hem insåg vi att det vart lite stress men vi lyckades laga ihop maten innan det var dax för zuuuuumba! Lite roligare den här gången tyckte jag att det var och efter Zumban vart det lite extra styrke övningar som mage!

Sen hem för att ta hand om all mat som vart över. Vart hela 4 matlådor :D så nu har både jag och älskling matlådor till jobbet för veckan!

Sen vart det en skrubbdusch för min del skrubbade kroppen med peeling och skrubb hanske som man får igång blod cirkulation med. Så nu sticker det rijält i kroppen!!

Nu ska jag mysa med mr.Gray i några blad till och sen sova!

Natti