Gotland

I helgen har jag tillbringat tiden på Gotland. Kände att jag behövde det! Folk som är runt mig som inte klagar på hur jag gör, beter mig eller liknande! Här kan jag bra mig själv utan att jag känner skam och ångest över mig själv!

Så i fredags grillade vi hos mammas kompisar innan jag drog till båten. Fick typ slänga i mig middagen på stående fot för att hinna.. Dock han jag inte och kände mig hungrig hela redan. Sen satt jag och läste en bok på båten innan Jonathan hämtade mig. Hem till Tove där hon stod och väntade med trött ögat. Bebis sov! Vi gick och la oss på en gång och att sova bredvid en 2,5 månaders gammal bebis är man inte riktigt van vid. Men det gick bra först vaknat man 5 på morgonen och sen runt 7-8 sen gick vi upp runt typ 9 och låg och mös med bäbis. Sen kom Viktor för att sitta barnvakt medan jag tog mina händer över Toves hår !

Sen fixade vi oss och drog hem till Toves päron för att sätta igång ned förberedelserna för Toves kalas! Hela 21 år blir hon imorgon men vi firade igår, GRATTIS :D

Kalaset tog sin tid med alla ungar och allt gravid snack och förlossningar hit och dit.. Kände att jag inte riktigt passade in bland allt blod och tårar..

Sen en promenad med hunden och se. Vart det super god middag med alla mysiga, som min extra familj sim alltid funnits högst upp i mitt hjärta!

Vi myste hela kvällen och tog en promenad på kvällen. Lyckades till och med klippa två till :)

Somnade som stockar och vaknade som prinsessor. Jag låg och myste med Neo ett tag så Tove fick sova lite :) sen gick vi en promenad för att rasta hund och sedan panta flaskor. Käkade lite lunch sen och klippte Viktor och sen så åkte vi till Herta och filade i deras husvagn. Så himla mysigt! Sen somnade vi som stockar i husvagnen innan vi drog oss hem.

Hem och packa lite satt ihop en barnsäng som Neo ska ha när han blir lite äldre sen städade vi lite innan vi drog för att äta lite middag. Sen efter en stund tog jag och Tove en prommis med hunden och barnet i solen. Så härligt att man bara kan gå i en tjocktröja runt 8-9 tiden på kvällen :)

Så nu ligger jag här på soffan och kollat café bärs med Viktor. Tove gick nyss hem för att sussa!
Snart bär det av mot båten innan jag får sussa :)